niedziela, 13 października 2013

PlusLigę czas zacząć!

Hej!

 Przepraszam za tak długą przerwę, ale mam strasznie dużo nauki. Dodatkowo zaczęłyśmy już rozgrywki w lidze świętokrzyskiej i brakuje mi czasu na regularne pisanie postów. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie.
Postanowiłam, że nie będę rozdrapywała ran i wracał do Mistrzostw Europy. Było, minęło, teraz należy tylko wyciągnąć odpowiednie wniosku. Chciałabym natomiast skupić się na PlusLidze, która ruszyła w ten weekend.

Mecz inauguracyjny odbył się pomiędzy Mistrzem Polski Asseco Resovią Rzeszów, a BBTS Bielsko-Białą. Resovia wygrała 3:0, jednak nie było to tak do końca łatwe zwycięstwo. Nowa drużyna PlusLigii dzielnie walczyła z naszpikowanym gwiazdami zespołem z Rzeszowa, ale nie dała rady. Najlepszym zawodnikiem meczu został wybrany Olieg Achrem.
Kolejne starcie to również mecz beniaminka ekstraklasy z jednym z faworytów. Zaksa na swoim boisku podjęła Cerrad Czarnych Radom i odniosła pewne zwycięstwo 3:0. MVP - Dominik Witczak.
Naprawdę ciekawie zapowiadał się mecz Jastrzębskiego Węgla z Indykpolem AZS Olsztyn, który dla mnie może być czarnym koniem rozgrywek. Niestety ku mojemu rozczarowaniu drużyna ze Śląska przegrała to spotkanie 1:3. Na szczęście to dopiero początek i liczę, że już za tydzień pokażą się z lepszej strony. Najlepszym zawodnikiem został wybrany Grzegorz Szymański.
Kolejnym interesującym meczem było stracie Transferu Bydgoszcz z AZS Częstochowa. Oba zespoły są po gruntownej przebudowie, jednak to częstochowska drużyna lepiej prezentuje się na papierze. Potwierdziła to również na boisku, wygrywając 3:1. Na MVP został wybrany Michał Bąkiewicz, który postanowił zasilić szeregi AZSu po odejściu ze Skry.
A jeśli już o Skrze mowa to wygrała ona swój mecz z typowo polskim zespołem Lotosem Treflem Gdańsk 3:1. Mocno przebudowany zespół kilkakrotnego Mistrza Polski wygląda bardzo interesująco i coś mi się wydaje, że jest w stanie zagrozić potędze Resovii. MVP? Paweł Zatorski.
Ostatni mecz 1.kolejki odbył się w Warszawie pomiędzy tamtejszą drużyną a Effectorem Kielce. Niestety zakończył się on zwycięstwem gospodarzy 3:1. Obie drużyny prezentują się ciekawie i kiedy się zgrają mogą być naprawdę groźne. Najlepszy zawodnik spotkania to Artur Szalpuk.
I tym sposobem krótko podsumowałam inauguracyjną kolejkę PlusLigii w sezonie 2013/2014. Faworytów jak zawsze jest czterech. Jednak patrząc na składy można wytypować kilka zespołów, które są w stanie namieszać w rozgrywkach,. co w tamtym sezonie zrobiła Delecta Bydgoszcz.

O dłuższą notkę postaram się w przyszły weekend, gdyż wybieram się do Kielc na mecz ze Skrą i na pewno będę chciała podzielić się z Wami moimi przemyśleniami dotyczącymi tego meczu i nie tylko.
Najciekawszy mecz 2. kolejki to moim zdaniem starcie Indykpolu AZS Olsztyn z Zaksą Kędzierzyn-Koźle. Na to spotkanie trzeba zwrócić uwagę.

Na początku wspomniałam, że nie będę wracała do tematu reprezentacji, ale na pewno go nie uniknę. Chciałabym w najbliższym czasie, jeśli tylko czas mi na to pozwoli, przeanalizować Mistrzostwa Europy oraz wyrazić swoją opinię na temat Anastasiego. Potrzebne mi będą również Wasze głosy, więc piszcie w komentarzach jakie są Wasze spostrzeżenia na ten temat. Czekam!:)

Pozdrawiam
    Kamila:)

3 komentarze:

  1. Ciekawa inauguracja sezonu, pierwsza kolejka a już kilka niespodzianek. Największa to oczywiście przegrana JW, niespodziewana dla mnie też wygrana PW. Myślę, że szykuje nam się sporo emocji w tym sezonie.
    Ehh... też bym pojechała na jakiś mecz Skry, ale u mnie dopiero będzie pod koniec grudnia :< Baw się dobrze, liczę na jakąś relację :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejny post :*
    Kasia Ś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tobą! liczę na wpisy o meczach Waszej drużyny. OKS volleyball -jestem z Wami.
    pozdrawiam
    ;)

    OdpowiedzUsuń